پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

عاشقانه

1391/8/6 2:04
نویسنده : مامان دخملی
976 بازدید
اشتراک گذاری

با اون قند لباش وقتی میخنده

زبونم بند میاد لبامو میبنده
زبونم بند بند بند میادو لبامو میبنده

با اون نازو اداش وقتی میرقصه
دلم ضعف میره دلم ضعف میره دستو پام میلرزه

رنگ موهاش شرابیه ( :) )
رنگ لباش اناریه

آبی رودخونه ها رنگ چشمای اونه
شادیه من بخدا به تماشای اونه

وقتی اون ناز میکنه


نازش دوست داشتنیه اخماشو وا میکنه
خیلی دوست داشتنیه

داد و دعوا میکنه

بازم دوست داشتنیه

عشوه آغاز میکنه
وای که دوست داشتنیه

آره دوست داشتنی دوست داشتنی دوست داشتنیه
آره دوست داشتنی دوست داشتنی دوست داشتنیه

 


 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آویسا
6 آبان 91 11:01
خانومی تو این چشارو از کجا آوردی؟
دوتا عکس آخری خیلی بامزه شدیا خاله جون
مامانی عکسای تولد فقط یکیشون باز شد باز هم ممنون بابت عکس



مرسی خاله جونممممممممممممممممممممممم
مامان سارا
6 آبان 91 17:15
سلام خحاله جونی.من و سارا کلی دوست داریم
مامان بنیتا
6 آبان 91 20:13
وای که دوست داشتنیه
زینب خانم
7 آبان 91 13:37
سلام مامان پریناز جونی ماشالله دخملی هر روز نازتر میشه وای خدا چه چشمای نازی با اون نگاهه خوشگلش ...... داره خیلی شبیه شما میشه. لپ لپی خاله رو ببوس
مامانی
8 آبان 91 1:22
سلام خانومی خوبی؟ بروزم منتطرم عزیزم
مامان سارا
8 آبان 91 18:27
سلام عزیزم خصوصی یه کم واضح تر توضیح بده
مامان سارا
9 آبان 91 18:05
سلام خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟رمز نیومده باز به من رمز می دین.مرسی
سمیرا
10 آبان 91 16:52
ای جونمممممممممممممممم واقعا دوست داشتنیهههههههههههه این شیرین عسل چقدر بزرگگگگگگگگگگ شدی عزیزم انگار همین دیروز بود مامانی میخواست بره بیمارستان
مامان محدثه
11 آبان 91 11:37
وای که چقدر جیگر شدی عزیز خاله
مامانی آوینا
15 آبان 91 2:03
واقعا" هم دوست داشتنیهماشالله اگر دوست داشتی یه وبلاگ دخملی ما هم سر بزنید با اجازه ادتون کردم
مامان محمدرضا
20 آبان 91 10:50
این عروسکه یا فرشته خاله قربونت بشه