پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

واسه دلمممممممممممممم

1392/3/7 1:56
نویسنده : مامان دخملی
1,020 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

خاله نازی (یه دونه خاله جونم ) قراره بره  آمریکا واسه همیشششهههههههههههههههه

اینم واسه اون نوشتممممممممممممممممممممممممممم

اگه نبینمت بگذری از دلم
حرف های قلبم و دیگه به کی بگم
عاشق من بمون من به تو دلخوشم
اگه نبینمت خودمو می کشم
اگه نبینمت قلبم می گیره
نباشی هوای اینجا دلگیره
نگو این قصه به اخر رسیده
حتی فکر نبودت آزارم میده
وقتی تو بامنی با من حرف میزنی
دیگه از زندگی هیچی نمی خوام
روز هزار دفعه اگه نبینمت
حس می کنم نیستی و تنهام
اگه می گم که تو باشی
اگه می گم نمی تونم
واسه این که عشقت شده تمام عمرم و جونم

دلم واست تنگ میشه ولی تو با منصور و آرینا خوش باش مهم همینه.

دیروز خونه مامانی کلی گریه کردیم از یه طرف و اسه حاج بابا از یه طرف واسه خاله

وای وقتی منصور بهم گفت خداحافظ چه حالی داشتم امروز رفتن دوبی واسه مصاحبه

بعدش تاریخ سفر وای چی کار کنم خیلی فکرم مشغوله

واسم دعا کنین !!!!!!!!!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مائده(ني ني بوس)
12 خرداد 92 12:00
آخي ناراحت نباش مامان منم داره ميره آمريكا ٢ سال ديگه مياد داداشمم كه كلا نمياد حالا ايشالا كه شما ها ميرين اونجا اونا ميان اينجا بازم همديگرو ببينين