پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

خوب ما اومدیم

1391/9/6 16:33
نویسنده : مامان دخملی
501 بازدید
اشتراک گذاری

ببخشید دیر اومدم مامانی این روزا خیلی درگیر هستم .

اول از همه رفتیم جشن سیسمونی دوست مامان

از زن دایی بافتنی یاد گرفتم و دارم برای بابایی شال گردن میبافم .

بالاخره بعد از کلی چرخیدن دور مغازه ها پالتو خریدم

بعدش هم وقتایی که بابایی بود میرفتیم هییت همه میگفتن پریناز و نیار از صدای طبل میترسه ولی شما همش میخندیدی. دوستای بابایی عاشقت شده بودن

جمعه هم همایش حضرت علی اصغر بود که با خاله میترا و سامیار و خاله رویا و خواهراش رفتیم

میخواستیم با بابایی بریم ولی چون دوست بابایی فوت کرده بود رفت بهشت زهرا

اونجا شما همش خواب بودی .

دیروز هم بابایی سرکار بود ولی ما رفتیم بیرون و شما رو سقا کردم الهی فدات بشم

شب بابایی اومد و با هم رفتیم شام غریبان توی میدون خودمون تعزیه بود زیاد نموندیم رفتیم پیش دوستای بابایی

عکسا رو توی پست بعدی میزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

داستان بلاگ
6 آذر 91 16:40
با سلام.من را جز پيوند هاي خود قرارده. آدرس:http://ninibabyblog.niniweblog.com:
مامان سارا
7 آذر 91 20:08
سلام خوبین؟عزاداریتون قبول.پریناز گلی کلی دو ست دارم دل سارا برات تنگ شده.عکس گذاشتی خبر بده بیایم ببینیم
نرگسی
8 آذر 91 0:58
عزیزمممممممممممممممم.. ممنونم دوستم ..