پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

ما اومدیم

1391/10/3 19:41
نویسنده : مامان دخملی
370 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نی نی قشنگم

 

خوب بازم ببخشید دیر آپ کردم .

 

اول از همه بگم که بابایی سرما خورده و هی به من میگفت از تو گرفتم و منم زیر بار نمیرفتم

 ٢٠ آذر سال عمه سهیلات بود که به ما نگفتن و منم کلی واسه بابایی قاطی کردم

٢٣ آذر هم تولد عمه نیره (عمه شما ) بود میخواستم تلافی کنم ولی باز بیخیال شدم و براش یه تابلو گرفتیم و در کنارش برای شما و خونه خرید هم کردم

 

یه ست قرمز برات گرفتم .

 

میخواستیم یلدا یه مهمونی بگیریم چون خونمون کوچیکه رفتیم خونه مامانی

 

خیلی خوش گذشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هیراد و عمه لیلاش
3 دی 91 21:46
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
نیم وجبی
3 دی 91 22:46
چه نی نی نازی دارین به نیم وجبی ما هم سر بزنید خوشحا ل میشم
مامان آویسا
4 دی 91 13:34
ببینم به نیت خرید برای عمه جون رفتید یا خودتون



خوب چی بگم والا
مامان مارال فرفری
4 دی 91 19:25
سلام نی نی ناز ما چطوره ؟اخی بلا دور باشه از خانواده
مامان سارا
5 دی 91 23:31
سلام خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدا بیامرزه عمه مهربونت رو.چی شد فوت کرد خاله جون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟راستی یلدای گذشتتون مبارک