پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

ای وایییییییییییییییییییییییییییییییییی

1391/11/3 1:15
نویسنده : مامان دخملی
394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگممممممممممممممممممممممممممم

مامانی شرمنده خوب یادم رفت دیگه

 

                                               62.gif

آخ جون وبلاگ پریناز خانم یکساله شده (البته 29 دی ماه ) 

Yellow Head Funny Smiley

وای که کلی دوست خوب پیدا کردم ممنونم از همتون

دوستون داریمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آویسا
3 بهمن 91 12:07
مبارک باشه ان شاالله تولد یه سالگی پریناز جون
مامان نفس طلایی
3 بهمن 91 14:00
مبارک باشه عزیزم
مامان بنیتا
3 بهمن 91 14:59
مبارکه عزیزم ولی مامانی خیلی زود گذشت من هنوز خاطرات بارداری پریناز جونو یادمه
حامی
3 بهمن 91 19:39
اون وبلاگ رو مادر حامی مسدود کرد...نمیدونم چرا..من چیزی از اون ننوشتم اما انگار خودش از اینکه حامی بفهمه حقایق رو ترسیده...
سمیرا
4 بهمن 91 1:34
عزیزمممممممممممم انگار نه انگار یک سال گذشته بابا کرج میای به منم خبر بده ببینیم این دخمل گلمونوووووووووووووووووووو بوووووووووووووووووووووووووووووس
یک عاشقانه آرام
4 بهمن 91 13:00
سلام....بگردم الهی که اینقدر بزرگ شده این خانوم کوچولو..ماه شده پریناز جون مااااه
مامان بنیتا
6 بهمن 91 16:43
مامانی منظور منم وبلاگش بود که چه خاطرات خوبی از وبتون داریم
میرزا کوچک خان
7 بهمن 91 16:35
ای جااااااااااانم.... مبارکه!
مامانی درسا
8 بهمن 91 3:44
مبارکه انشاالله 100 سالگی وب دختری ...... ببوس این گل دخترو
مامان سارا
8 بهمن 91 16:55
سلام مبارکه عزیزم.ما همچنان مریضیم.سارا مریضیش ادامه داره منم حسابی سرما خوردم و تب و لرز دارم.برامون دعا کنید زود خوب بشیم.سارا خیلی تنبل و بی جونه نمیشینه.دندونشم در نیومده.من خیلی نگران و ناراحتم حتی سینه خیزم نمیره.پریناز گلی من خوبه.خودت خوبی پریسا جونم.دوستون دارم ببببببببببوووووووووسسسسس