پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

دل دیگه

1391/11/27 1:07
نویسنده : مامان دخملی
517 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

فردا قراره بریم بهشت زهرا .

فردا قراره مامان بزرگت یعنی مامان من و ببینی اما نه میتونه باهامون حرفی بزنه نه برامون کاری کنه فقط میتونه نگاهمون کنه و منم فقط اشک میریزممممممممممممممممممممممممممممممممممم

ای خدا بازم داره ٣ اسفند میاد اون روز لعنتی امسال میشه ١٦ سال که من مادر ندارم

ای خدا ازت خواهش میکنم هیچ بچه ای رو بی مادر نکنی آخه خیلی خیلی سخته وقتی به یه آغوش امن نیاز داری کسی نیست که بتونی بری توی آغوشش

وای ببخشید دوستای خوبم دلم داره واسه مادرم پر میزنه قدر مادراتون و بدونین همین الان ازشون بابت همه زحمت هایی که واستون کشیدن  تشکر کنین 

شاید بعدا دیر بشههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نرگسی
27 بهمن 91 2:45
روحش شاد باشه عزیزمممممممممممممم ..


مرسی
مامان آویسا
27 بهمن 91 15:20
عزیزم روحش شاد باشه ان شاالله خودت همیشه همیشه سایه ات بالای سر دخمل نارت باشه
مامان بنیتا
28 بهمن 91 16:32
خدا رحمتشون کنه
سمیرا
29 بهمن 91 23:35
عزیزه دلم خدا رحمتش کنه
مامان آریو
9 اسفند 91 11:18
الاهی عزیزم خدا رحمتش کنه.با حرفات اشک ریختم



الهی ببخشید دوستممممممممممممم
مامان زهرا
27 اسفند 91 3:27
من هیچ پناهی جز مادرم نداشتم