پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

16 سال گذشت

1391/12/3 0:26
نویسنده : مامان دخملی
918 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

مامان جان ببخشید نمیخواستم شما رو با نوشتن این حرفا ناراحت کنم ولی خوب زندگی دیگه .

 

دختر گلم درست ١٦ سال پیش ٣ اسفند ١٣٧٥ ساعت ١٠ صبح روز جمعه مامان پروین من و تنها گذاشت و رفت من هم از همه جا بی خبر بودم آخه میدونی مامان پروین از بابایی عباس یه سالی بود که جدا شده بود و من پنجشنبه و جمعه پیش بابایی عباس میرفتم اون روز هم که جمعه بود و من به همراه بابام و دوستش و زنش و بچه هاشون و یه خانم و یه دختر دیگه که بعدها (منظورم از بعدها ٢ اردیبهشت سال ٧٦ هست )معلوم شد اون خانم قراره بشه همسر بابام  رفته بودیم بیرون

شب رفتم خونه عموی من ! من رفتم لباسامو عوض کنم و ساکم و ببندم که فردا دیگه برم پیش مامانم که دیدم بابام اومد و گفت مامانت رفته مسافرت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

١هفته بعد همون دوست بابام که باهاشون رفتیم پارک اومد و اعلامیه مامانم و داد دستمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

آخه بچه ١٠ ساله چی میفهمه منم یه روسری سیاه سرم کردم و رفتم

ای خدا

ببخشید دیگه نمیتونم راجع بهش بنویسم

خدایا هیچ بچه ای بی مادر نشه مخصوصا پریناز قشنگممممممممممممممممممممممممممممم

فردا میخوام برای مامانی پروین شله زرد بپزیم البته عشقم میاد درست کنه (زن دایی)

برای شادی روح همه ی رفتگان صلوات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

نرگسی
3 اسفند 91 0:43
خدا رحمتش کنه عزیزمممممممممممم
الهی امین ..


mer30
سحر>مامان آناهیدمهربون
3 اسفند 91 1:00
واقعا نمیدونم باید چی بگم.. خدا به مادر عزیزت ارامش ابدی بده... منم همیشه البته از بعد از زایمانم دعام همینه که هیج دختری مخصوصا اناهید من بی مادر نشه..الهی الهی الهی آمین مراقب پریناز قشنگم باش که خدا بزرگترین نعمتو بهت داده
مامان کوثری
3 اسفند 91 9:08
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
نسترن
3 اسفند 91 15:56
عزیزم بهت 16 سالگرد فوت مادرت تبریک میگم میدونم هرچقدر هم عدد سالگرد بزرگ باشه ولی واسه انگار همین دیروز بوده انشالله روحشون شاد باشه ومطمین باش مادرت از اینکه شما خوشبختی اون دنیا خوشحال وراضیه
نسترن
3 اسفند 91 15:58
یعنی دلم اب شد وقتی این عکسای پایینی رو دیدم دلم میخواست پیشت بودم این عروسک اینقده فشار میدادم بوسش میکردم هزارماشالله چقدر که هرروز بزرگتر میشه شیرین تر میشه
مامان سام
5 اسفند 91 14:00
خدا مادرتون رو رحمت کنه. انشاله فرزند نازنین شما زیر سایه پدر مادر 120 سال زنده باشه
مامان زینب خانم
9 اسفند 91 14:55
خدا رحمت کنه مادرتو . خدا صبر بهت بده واقعا سخته و درکش مشکل . منم پدرمو از دست دادم ولی مادرم پدری کرد در حق من . انشالله روحش قرین رحمت الهی باشه . پریناز جونم ببوس عشق منه این پریناز خانمی چند روز دیگه هم که دخملیامون 8 ماه میشن از حالا تبریک میگم.



مرسی عزیزم
مامان محمدرهام جون
12 اسفند 91 0:48
روحشون شاد وامیدوارم سایه هیچ پدرومادری از سر بچش کم نشه واااااااااااااای با خوندنش خیلییییییییی حالم گرفته شد وبغض کردم هرچی خاک اونمرحومه عمر شما باشه تا به جای همه نداشته هات بهترین مادری رو درحق نینی قشنگت انجام بدی
مامان بنیتا
12 اسفند 91 16:58
خیلی دلم سوخت امیدوارم سایه شما و بابایی پریناز جونم همیشه بالای سرش باشه
الناز
20 اسفند 91 14:22
سلام خانمی روحشون شاد ولی حالا دیگه نی نی قشنگتون رو دارین و جای همه داشته ها و نداشته ها هست براتون خدا براتون حفظش کنه و زیر سایه پدرومادر بزرگ بشه موفق باشی خانمی
مامان زهرا
27 اسفند 91 3:25
سلام عزیزم الهی برای دلت بمیرم الهی قربون دلت بشم خیلی خوب درکت میکنم عزیزم منم مادرمواز دست دادم اونم دقیقا وقتی بهش احتیاج داشتم 7 ماه ایلیا رو بار دار بودم که مادرم از پیشم رفت مردم و زنده شدم خیلی بهش وابسته بودم وقتی عکس تو دیدم تنم لرزید اخه ما پارسال عید که اولین بهار ایلیا بود و اولین عیدی بود که مادرم رفته بود سال تحویل سر خاک مامانم بودیم یهو دلم ریخت یاد بدترین عید زندگیم افتادم
atefeh
27 اسفند 91 3:27
سلام گلم منم مثل شما هستم این داغ نداشتن مادر چیزیه که هر کسی نمیفهمه منهر دو رو به فاصله 5 ماه از دست دادم وقتی دخترم 65 روزش بود مامانم فوت کرد بابام هم وقتی دخترم 7 ماهش بود فوت کرد الان 4 ساله دیکه جمعه ها برام بی معنی خدا به شما صبر بده وکوچلو رو براتون خفظ
کنه ....:


elahi azizam
مامان زهرا
29 اسفند 91 5:40
مرسی که امدی بهم سر زدی خدا مادرای عزیزمون و بیامرزه
رها
17 مرداد 92 1:07
واقعا نمیدونم باید چی بگم.. میدونم که خیلیییی سختی کشیدی
خدا به مادر عزیزت ارامش ابدی بده...
منم همیشه البته از بعد از زایمانم دعام همینه که هیج دختری بی مادر نشه..الهی الهی الهی آمین
مراقب پریناز قشنگم باش که خدا بزرگترین نعمتو بهت داده


mer30 azizam