پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

دختر شیطون

1392/5/13 5:23
نویسنده : مامان دخملی
959 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

مامان جان ببخشید که دیر به دیر میام یه کم هم تنبل شدم هم شما اجازه نمیدی بهم !

دختر نازم از کارای جدیدت بگم

اول از همه تا میگم پریناز کی رو دوست داره زودی میگی بابا (البته ٢ ماهی میشه که میگی)

پریناز چی بخوره :به به و پریناز کچا بره :دد

دوم اینکه ماشاله دیگه ٨ تا دندون داری و با گازای که میگیری مامان و بی نصیب نمیذاری

مامان هم اصلا نمیگی گریه البته فقط موقع خواب و شیر خوردن نیشخند

خلاصه که خیلی با مزه شدی !

 

با بابایی چهارشنبه رفتیم مشا و جمعه برگشتیم شما دیگه واسه خودت کلی کیف کردی

رفتیم پردیس خونه دوست من و اونا یه دخمل ٢ ساله ی مو فرفری داشتن که شما همش موهاشو میکشیدی

جمعه شب هم رفتیم دیدن بچه دوست بابایی که ٧ ماهه بود الهی (چقدر زود رفتیم دیدنش !!!!)

الان هم عین یه فرشته نه نه خود فرشته خوابیدی منم خواب بودم یه دفعه از خواب پریدم رفتم یه کم کارمو کردم و دیدم الان بهترین موقع واسه آپ کردن وبلاگت هست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله ی عسل
13 مرداد 92 10:09
che dokhmale khoshgeliiiiiiiiiiii vaaaaaaay khoda hefzesh kone be webloge manam sar bezanid khoshhal misham www.sweetheart.niniweblog.com
الهام مامان یسنا
13 مرداد 92 19:17
قربونت برم خوشگل خانوم. اتفاقا یسنا هم فقط وقتی خوابش بیاد و شیر بخواد مامان میگه.
میرزا کوچک خان
14 مرداد 92 11:48
عزیزم..... چه عشقی شده جیگر خاله...
ندا مامان یاسمین زهرا
21 مرداد 92 16:44
عزیزمممممممممممممممممممم فدای تو که ماهی