پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

سلام

1392/5/22 1:39
نویسنده : مامان دخملی
758 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

مامان جان شما انقدر بامزه شدی که من به کلی یادم رفته که چرا این وبلاگ و درست کردم !

خوب خدا رو شکر همه چی آرومه و زندگی روال خودشو طی میکنه خدا رو شکر ما قسط دوم مسکن مهر هم ریختیم حالا تا ٣ تای دیگه خدا بزرگه (البته واسمون دعا کن )

از تولدم بگم که بابایی اون روز نبود و فرداش یعنی چهاردهم قرار شد یه جشن کوچیک بگیریم والبته ما قبلش رفتیم آتلیه !

بعدش بابایی گفت یه سری بریم خونه عزیز منم کلی غر زدم که مگه نگفتی تولدمه و میریم بیرون تا گوشی بابایی زنگ خورد و من فهمیدم قضییه چیه

خلاصه

من و سوپرایز کردن تعجب

 

منم کلی خوشحال شدم دست بابایی درد نکنه !!!!!

دیگه

جمعه با بابایی رفتیم باغ وحش ارم و شما کلی کیف کردی

دوست دارم پرینازززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز

اینم عکسای جمعه

 

اینم یه پارکه  که از سمت حکیم به سمت سید خندان میری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

میرزا کوچک خان
24 مرداد 92 2:37
تولدت مبارکه! من رمز و برات چند روز پیش خصوصی گذاشتم عزیز!!!!
سارا
25 مرداد 92 3:54
خاله جونیا و دوست جونیای خودم سلام دیگه دوستم ندارین که بهم سر نمی زنین من همیشه دوستتون دارم و به فکرتونم.زیاد منتظرم نذارین
مهسا مامان نورا
25 مرداد 92 12:27
وای چه عکسهای نازی ادغامی از مامان و بابا خدا حفظش کنه
الهام مامان یسنا
26 مرداد 92 18:16
ماشالله به پریناز خوشگل و دوست داشتنی. همیشه به گردش خانوم خوشگله. لباس های قشنگت هم مبارک باشه.