پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

مریضی

1392/9/13 0:53
نویسنده : مامان دخملی
579 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

خوب دختر گلم بد از اون تجربه ی بد که داشتم هنوز کامل حل نشده بود که شما تب کردی چند روزی تب داشتی تا من رفتم دکتر و مشکلم حل شده بود فرداش هم مهمون داشتیم

خانواده بابایی رو از ناهار دعوت کرده بودم البته ناهار همه خانوما بودیم و شب مردا اومدن من شب قبلش داشتم کارامو میکردم که دیدم توی خواب سرفه میکنی ای خدا اصلا باورم نمیشد وای مریض شده بودی

صبح ساعت ١١ بیدار شدیم و من تند تند ناهار گذاشتم ولی مگه گذاشتی عزیز (مامان بابایی) اومد دیگه اون کارا رو کرد و شما همش گریه کردی استامینوفن با سرما خوردگی دادم ولی اثری نداشت

خلاصه شما تا ٨ شب همش گریه کردی تا بابایی اومد لباس تنت کرد بردت دم در که زنگ زد گفت من پریناز و میبرم

فعلا

پریناز بیدار شده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بنيتا
13 آذر 92 6:36
آخي عزيزم ايشالا زودتر خوب شي خصوصي
الهام مامان یسنا
17 آذر 92 16:15
انشالله زودی خوب بشی خوشگل خاله.