پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

مادر تنبل

1392/10/8 23:59
نویسنده : مامان دخملی
376 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

خوب مامان بازم باید ازت معذرت خواهی کنه که دیر به دیر آپ میکنه !

یه روز با خاله میترا و سامیار رفتیم شهربازی کلی کیف کردیم بابا و عمو حامد نبودن خیلی خوش گذشت .

امسال ما سه بار شب یلدا داشتیم اول خونه نامزد عموت بعد خونه مامانی و بعد خونه عمه ات بجز خونه مامانی بقیه بابایی هم بود !

فیلم تولدت بالاخره حاضر شد وای چقدر قشنگ شده الهی فدات بشم مخصوصا اون کلیپی که تموم تیکه های که من و شما هستیم و آهنگ نوازش مهسا رو گفتم بزاره کاش میشد میزاشتم اینجااااااااا

١٨ و ١٩ دی تولد دعوتیم اولی رونیکا و دومی سامیار نازم الهی ١٢٠ ساله بشن

٢٣ دی هم اگه ok بشه میریم کنسرت گروه سون چشمکنیشخندعینک البته بابایی شیفت هست و ما قراره با نازی جون (دختر عموی من) اینا بریمممممممممممممممممممممممممممممممم

و اما

11 دی ما با غولی بنام واکسن 18 ماهگی رو به رو هستیم !!!!

دختر نازم دارم تقویم سال 93 رو برات درست میکنم !البته واسه شب یلدا هم یه کارت درست کردم

پریناز خیلی دوست دارممممممممممممممممممممممممم!!!!!

کلی پیشرفت کردی :

دیشب از خواب بیدار شدی و من فکر کردم شیر میخوای ولی شما گفتی با (یعنی آب ) وای من و بابایی کلی کیف کردیم !

عاشق آهنگ و رقصیدن هستی سوال

توی پست بعدی کلی عکس میذارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بنيتا
9 دی 92 18:32
خصوصي عزيزم