پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

بالاخره مریضی از خونمون رفت

1392/11/3 23:56
نویسنده : مامان دخملی
699 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

الهی مامان فدات بشه بالاخره مریضی از خونمون تشریف برد هورا

عزیزم هر وقت تب میکردی میگفتی مامان داغ منم کلی غصه میخوردم

واسه خودت خانمی شدی اصلا باورم نمیشه حرفامو میفهمی کافیه بگم آی یا گریه کنم دیگه هیچی تا من غش غش نخندم ول کن نیستی

پریناز خدا رو شکر میکنم که تو رو دارم خدا جون مرسی دیگه جای خالی مامانم رو زیاد حس نمیکنم !

فقط وقتی با آقای پدر یه کم بحث میکنیم داغون میشم و نمیتونم خودم و کنترل کنم ببخشید دختر نازکم

کلی کلمه جدید یاد گرفتی وای مامانی ببخشید الان یادم نمیاد چه کلمه هایی یاد گرفتی متفکر

فقط الان لیلید (کلید) یادمه ابله(خوب مگه چیه )

از خواب که بیدار میشی حتما باید با بابایی حرف بزنی

پریناز:بابا - بابا:جانم - پریناز :لالام(سلام )- بابا :سلام دختر با ادبم - پریناز:کجایی (الان یادم نیست به کجایی چی میگی) -بابا: سرکار -پریناز : با سوز و آه فراوون بابااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دیگه من دست به کار میشم و قطع میکنممممم اوه

میریم و باهام صبحونه میخوریم و دیگه روزمون با کلی شیطونی شروع میشه

الهی همیشه سالم باشی دخترم

یکشنبه بی حرف پیش میریم که واکسن بزنیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)