پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

سلام

1392/7/29 0:52
نویسنده : مامان دخملی
362 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نی نی قشنگم

 

دختر گلم چند وقته درست و حسابی نیومدم وبت و آپ کنم آخه یه کم کارام زیاد شده

 

اول بگم که داریم دنبال خونه میگردیم خدا کنه خونه خودمون و زودتر بهم بدن خسته شدم دیگه

دوم اینکه شما خیلی شیطون و بامزه تر از قبل شدی

 

عاشق لپ تاپ و لاک و تلفن و وسایل آشپزخونه هستی البته عاشق اسباب بازی هم هستی مخصوصا عروسک و باب اسفنجی

 

خیلی کم غذا شدی البته داری دندون در میاری الان ماشاله 12 تا دندون داری فدای دندونات بشه مامان

 

پنچشنبه تولد بابایی بود و بابایی گفت اگه واسم تولد بگیری دیگه باهات کاری ندارم و چون من خیلی حرف گوش کن هستم براش تولد نگرفتم البته اون روز مهمون داشتیم دوستای بابایی (همه متاهل هستن) بودن نه کیکی در کار بود نه کادویی ولی آهنگ تولد مبارک و براش گذاشتیم کلی کیف کرد خیلی خیلی خوش گذشت بعدش رفتیم بام تهران (بالای اقدسیه ) که یه سری آدم بی فرهنگ الکی اومدن به ما گیر دادن و دعوامون شد البته به جای باریک نکشید فقط گلوی من درد گرفت

 

جمعه هم که بابایی ساعت 5 بعد از ظهر بابایی رفت سرکار ساعت 7 زندایی زنگ زد که بیا پایین بریم آبمیوه بخوریم خلاصه رفتیم اینجا که ما میریم بابایی یه دوست داره که هر وقت شما رو میبریم یه چیزی بهت میده که بخوری این دفعه هم بهت سیب داد و شما سیبت از دستت افتاد و آقاهه رفت برات یه لیوان شیرموز اورد و من هر کاری کردم که پولشو بگیره قبول نکرد

 

امشب هم رفتیم با بابایی یه چند تا خونه دیدیم

فعلا همینا یادم میاد دخمل نازمممممممممممممممممممممم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)